95% strank bi Carglass® in naše storitve priporočilo svoji družini in prijateljem.
*Oceno zadovoljstva merimo z vprašalnikom, ki ga vsaki stranki preko sistema Qualtrics XM pošljemo po opravljeni storitvi.
Filtriraj ocene:
Qualtrics XM
vidnost poskodbe stekla
Da ne preverijo kako namontirajo brisalce na avtomobile!
To da za sabo ne počistijo razbitega stekla in ga vse eno zakasirajo.
Zmotilo meje pristo do stranke
Ocena ni negativna, ampak je celo mičkeno nadpovprečna. Za odlično pa bi moral biti odnos ljudi mičkeno boljši.
Obljubili ste mi brisalce v akciji, sem jih naročil nikoli dobil. :( ne obljubljajte če obljube ne izpolnite!
Zdravo, Pri menjavi je prišlo do poškodovanja nalepke z napisom številke šasije. Predlagal sem vam da mi v zameno podarite komplet brisalcev da se bi lažje odločil za oceno pa nisem dobil odgovora iz vaše strani.
Šipa slabo zalepljena, prisotni zračni mehurčki glede na menjavo šipe pri prejšnjem avtomobilu kjer sem bila zelo zadovoljna sem sedaj zelo razočarana.
Nategujete z brisalci, ki so pri vas 3,5 krat dražji kot pri drugih ponudnikih. Menjava stekla je bila BP.
Hvala. Na polici spredaj pod steklom so ostali ostanki, neke črne smeti. LP
Ni problem hitrost, vendar ob menjavi stekla se je na karoseriji naredilo dve poškodbi, ki prej 100% nista bili..
bi pa ne gre
V kabini se vidi črna masa, steklo tudi ni 100% naravnano po odprtini- pogled od zunaj
Dolgo casa cakali na menjavo stekla
Ni bil brisalec dobro nameščen in plastika od zunaj ni bila dobro pritrjena.
Že na začetku bi morali stranke vprašati, ali želijo imeti originalno šipo, ali pa ponaredek.
Račun je bil občutno višji od predračuna
Nerealna ocena moznosti za popravilo poškodbe na steklu. Ovljubljeno izboljšanje za 80 %, dejansko izboljšanja ni bilob(poškodba ostaja enako vidna)
Nimam kej dosti za komentirat storitev. Vidnost razpoke (na steklu) se je po popravilu povečala. Ali se ne da popravit boljše, ali pa ni ok popravljeno - tega ne morem soditi. Nisem pa zadovoljen, ko vidim sedaj ta lom svetlobe na tem delu poškodovanega stekla. LP Marko
Novo nadomestno steklo je konveksno ukrivljeno po celotni širi šipe nad armaturno ploščo v višini 3 cm kar je zelo moteče med vožnjo po mestu saj optično privlači oko navzdol. Zahteval sem zamenjavo za original šipo še isti dan in so naročili novo pri Renault dobavitelju. Termina za ponovno zamenjavo še nisem prejel. Razumem da je to napaka dobavitelja in boste reklamirali steklo. Vgradnja je narejena na hitro in žal površno saj se vidi znotraj in navzven kje štrli poliuretan navzven, ter šipa je 4mmm prenizko zazepljena. Imam slike prvotnega stanja in kako je sedaj kar ni ok.
Odpadlo mi je notranje ogledalo
Razpoka ni bila sanirana v celoti.
Vgradnja neoriginalnega stekla. Po opozorilu, ponovna vgradnja originalnega stekla čez 14dni.
Kljub temu ,da sem bila naročena sem morala čakati na predajo avtomobila vašemu mojstru 30 min
Pa ni ravno negativna, se pa vidi, da je bilo steklo menjano. Tesnila so malo nagubana ob strani pa se vidi pena, ki pride pod steklo.
montaža vetrobranskega stekla brez zaključnih letvic. Tako, da moram ponovno peljaii avto na popravilo!!!
Nadomestno vozilo
Nič kaj posebnega
Manjkajoci vijaki v plastiki pod pokrovom motorja
Rahle poskodbe okoli stekla na srehi, in neocisceno steklo oziroma okolica stekla.
Imate reklamo da opravite napako v 24 urah jaz sem pa čakal 5 dni .če bi pa hotel da mi zamenjate steklo doma bi moral čakati pa se dlje. Z samim servisem in opravljenim delom sem bil zadovoljen
Ni original RENOJEVE šipe, senzor dela tako tako.
Visoka cena.
po zalitju nastale nove manjše razpoke, ponoven pregled - se ne da popraviti, potrebna zamenjava stekla...
Umazano vozilo - armatura zelo umazana od menjave stekla pri cimer je bilo vozilo pred menjavo na zveze ocisceno. Tesnilo stekla vidno neizravnano na zgornji straniin izgleda neprofesionalno - tudi odgovor je bil bolje ne gre tako je. Na vozilu je bil silikon ki so ga na moj poziv ocistili - bilo je na ocitnem mestu in bi pricakoval da se avto pregleda pred oddajo (quality check?) in se vse te zadeve vidi s strani izvajalca
Mislim da ocena ni negativna. Ocena je vezana zgolj na končni rezultat popravila, ker je poškodba precej bolj vidna, kot sem si predstavljala po oglaševanem. Nikakor pa ni kritika na obravnavo in sodelavce, ker je bil ta customer service 10 od 10. So tudi preverili, ali se s popravilom strinjam ali pa bi raje menjavo stekla. Sem se strinjala s končnim rezultatom, tudi tega ne zanikam. Moja ocena je izključno na podlagi razkoraka med pričakovanim rezultatom zaradi oglaševanja in pa tem, kar je bilo dejansko mogoče narediti.
Sicer korekten odnos, učinkovito in prijazno osebje, vendar sem nad samim popravilom razočarana, saj se še vedno precej vidi in je moteče...
Senzor za dez namescen z ogromno zracnimi mehurcki
Zaračunali tisto kar niste opravili
Neprijaznost uslužbencev, odsekana komunikacija. Izvajalo se je na terenu, nadstrešek pri sosedih (nekaj 100 m od mojega doma). Uslužbenca zahtevala, da prinesemo sesalec. Spravila sta me v neprijeten položaj. Na koncu (verjetno ker so se sosedje preveč obirali) sta privlekla svojega. Sosedov bi bil verjetno s tovrstno uporabo itak uničen, tako da smo imeli srečo.
Neorginalno steklo,brisalci niso na istem mestu....odnos osebja pa je bil dober...
Vse super, razen napačne namestitve brisalcev
Ker me niso uspeli doklicati, bi mi lahko poslali sms, da naj pripeljem avto v popravilo.
1. 6/10 ni negativna ocena. 2. Ocenil sem verjetnost, da vas priporočam, kar se redko zgodi v normalnih pogovorih. Zato tudi ocena takša kot je.
Vgradnja stekla drugega barvnega tona.
Montaža je bila opravljena korektno, zmotilo me je pa to, da mi je bilo obljubljeno original steklo, dobil sem pa neoriginal.
V avtu je bilo preveč očitno, da se je nekdo vzel čas tudi za vožnjo in ne samo, da ga je parkiral ob vašo poslovno stavbo. zadeve, ki so bile na novo nastavljene: Volan po globini Klima naprava luči ugasnjene na stikalu, kar se opazil naknadno, ker tega danes več nihče fizično ne premika .............
Menjava 5ur. Nenatancna umestitev obrobne gume
odnos / pristop / vse 100 super popravilo pa se ( kot so me tudi opozorili ) ni iskazalo, da je "nevidno"
razpoka se ni lepo zalila.
Da vetrobransko steklo ni premazano proti dezu in mrčesu.
Mislim, da mi niste v redu skalibrirali senzor za vžig brisalcev.
Po popravilu majhne razpoke 2-3 mm se je prvotna poškodba sicer popravila, vendar je serviser pri postopku popravila razpoko moral malo povečati (taka je njegova rezlaga) in del povečane razpoke se ni popravil še vedno je viden! Ne vem če je to delo dobro opravljeno?!? Prosim za povratno informacijo. uros.repar@gmail.com LP Uroš
reklame po tv in dejansko stanje popravila
da niste zmontirali orginal šipe
prvo niste ponudili original stekla na skoraj novem avtu. po moji izrecni zahtevi ste pristali na original steklo. dobavni rok stekla vec kot 2 tedna. konkurence za original steklo v 4 dneh.......
Dolga čakalna doba na orginalno steklo Ostalo pa top 10
2 vozila sem dal za menjavo v dobrem tednu dni. Razocaran sem ker ste patnerki dali kopijo vet. stekla, ceprav je pisalo orginal na zavarovalniskem zapisniku.
//
Zmoti dejstvo, da nimate možnosti vgradnje originalnih delov/stekel (z logotipom proizvajalca).
Kljub zahtevi po originalnem steklu z ustrezno oznako blagovne znamke avtomobila smo dobili napacno steklo. So nas pa po enem tednu kontaktirali in bomo v kratkem dobili novo steklo.
Odličen odnos, deformirano vetrobransko steklo.
1.) termin z vaše strani ni bil usklajen 2.) zakaj ni vgrajenega original stekla z logotipom HONDA
kakovost vgrajenih stekel
Pri menjavi stekla je bila poskodovana guma,ki drzi steklo.
Dogo čekanje.steklo ni odgovarjalo,in su morali drugo naručiti.
senzor za dež skoraj sploh ne dela
Od prvega kontakta do zamenjave stekla je preteklo ogromno časa.
Ko sem prevzel vozilo…nisem ugotovil da je kljuka/ notranje odpiralo vrat polomljeno
Dolga čakalna vrsta
Draga storitev, + na steklu se pozna popravilo
steklo ni gladko, še vedno se vidi udarec od kamnička
predolgo čakanje na šipo
Pri menjavi stekla poškodovan zadnji brisalec. Sicer je bila poškodba razumljivo pojasnjena in prikazana vendar kljub vsemu sem vozilo pripeljal nepoškodovano z nezlomljenim brisalcem kar pa po prevzemu ni bilo. Zalepilo se je z nekakšnim lepilom samo da je potem 2 dni kasneje padel sam dol.
Senzor za dež ne deluje več. Pa več kot en mesec smo čakali na vetrobransko steklo