95% strank bi Carglass® in naše storitve priporočilo svoji družini in prijateljem.
*Oceno zadovoljstva merimo z vprašalnikom, ki ga vsaki stranki preko sistema Qualtrics XM pošljemo po opravljeni storitvi.
Filtriraj ocene:
Qualtrics XM
Vse super, razen napačne namestitve brisalcev
Vzvratno ogledalo ni bilo pritrjeno kot bi moralo biti, verjetno je manjkala kakšna podložna plošča, pa tudi 2 vijaka, s katerima je bilo pritrjeno ogledalo. Površno in nestrokovno opravljeno delo.
Neprijaznost uslužbencev, odsekana komunikacija. Izvajalo se je na terenu, nadstrešek pri sosedih (nekaj 100 m od mojega doma). Uslužbenca zahtevala, da prinesemo sesalec. Spravila sta me v neprijeten položaj. Na koncu (verjetno ker so se sosedje preveč obirali) sta privlekla svojega. Sosedov bi bil verjetno s tovrstno uporabo itak uničen, tako da smo imeli srečo.
Nategujete z brisalci, ki so pri vas 3,5 krat dražji kot pri drugih ponudnikih. Menjava stekla je bila BP.
Draga storitev, + na steklu se pozna popravilo
Ni bil brisalec dobro nameščen in plastika od zunaj ni bila dobro pritrjena.
Vzvratno ogledalo na vetrobranskem steklu ste nalepili tako, da ga ni mogoče pravilno nastaviti za voznika.
Čas trajanja od prijave škode do menjave stekla.
Zdravo, Pri menjavi je prišlo do poškodovanja nalepke z napisom številke šasije. Predlagal sem vam da mi v zameno podarite komplet brisalcev da se bi lažje odločil za oceno pa nisem dobil odgovora iz vaše strani.
Kot prvo so naročili napačno šajbo kar pomeni da sem si še en dan dopusta moral vzet. Kot drugo so me pa na drug termin naročili v napačno delavnico in sicer na Ptuj šajbo so pa poslali v Maribor kjer so me tudi pričaovali. Tako da je preprosta menjava šajbe trajala nekaj ur. V glavnem zelo neprijetna izkušnja ki stane čas in denar. In naslednijč bom šel raj na pooblaščen servis.
kakovost vgrajenih stekel
Slaba kakovost dela.
Hvala. Na polici spredaj pod steklom so ostali ostanki, neke črne smeti. LP
nestrokovnost delavcev
.
Počutil sem se oguljofanga, ko ste mi najprej vgradili neoriginalno steklo iz zaloge s katerim nisem bil zadovoljen. Po nekaj pregovarjanja, kjer ste me želeli prepričati, da med steklom ni razlike, sem steklo uspešno reklamiral. Bi vas priporočal a opozoril na to vašo prakso. Prav tako sem opozoril svojega zavarovalnega agenta, ki je bil prpričan da vgrajujete samo original (z logotipom)!
Odličen odnos, deformirano vetrobransko steklo.
Obljubili ste mi brisalce v akciji, sem jih naročil nikoli dobil. :( ne obljubljajte če obljube ne izpolnite!
Ker me niso uspeli doklicati, bi mi lahko poslali sms, da naj pripeljem avto v popravilo.
Neorginalno steklo,brisalci niso na istem mestu....odnos osebja pa je bil dober...
Rahle poskodbe okoli stekla na srehi, in neocisceno steklo oziroma okolica stekla.
Šest ni negativna ocena. Zmotilo me je čakanje na storitev. Ob prijavi škode mi je bilo rečeno, da se čaka od pet do sedem dni, jaz pa sem bil na vrsti 11. delovni dan.
Pri menjavi stekla je bila poskodovana guma,ki drzi steklo.
Menjava 5ur. Nenatancna umestitev obrobne gume
Zaračunali tisto kar niste opravili
Uveljavljati moram garancijo, saj je na avtocesti slišati šum, ki ga prej ni bilo. Šum prijaha od vetrobranskega stekla. Prav tako se pri vožnji po makadamu sliši vibracije stekla. Garancijo bom uveljavil naslednji teden, ko bom imel dostop do drugega avtomobila.
Prvi kontakt z poslovalnico Maribor zelo dober prijazni, hitri vse ok, ko pride do reklamacije pa se vse spremeni.
Nismo se držali ure pri naročanju.
Osebno imam super izkušnjo s storitvijo in strokovnostjo, kar ne pomeni, da bi absolitno vsakomur priporočal. Vsak si naj sam izbere in odloči, priporočilo pa seveda dobi na podlagi moje izkušnje. Moja ocena je torej subjektivna
Dobavni rok za dobavo stekla 5 tednov? Sama montaža in sanacija ok.
Nerealna ocena moznosti za popravilo poškodbe na steklu. Ovljubljeno izboljšanje za 80 %, dejansko izboljšanja ni bilob(poškodba ostaja enako vidna)
Zmotilo meje pristo do stranke
odnos / pristop / vse 100 super popravilo pa se ( kot so me tudi opozorili ) ni iskazalo, da je "nevidno"
Ocena ni negativna, ampak je celo mičkeno nadpovprečna. Za odlično pa bi moral biti odnos ljudi mičkeno boljši.
Predraga in psihološka cena 99 € za eno pikico na steklu in 0.30 ure dela.
menjava brisalcev na avtu ni bila izvedena kot je treba, brisalca sta se zaletela in jih je bilo potrebno ponovno menjavati
Narocilo vec strank na isto uro
Senzor za dež ne deluje več. Pa več kot en mesec smo čakali na vetrobransko steklo
1. 6/10 ni negativna ocena. 2. Ocenil sem verjetnost, da vas priporočam, kar se redko zgodi v normalnih pogovorih. Zato tudi ocena takša kot je.
predolgo čakanje na šipo
Ni original RENOJEVE šipe, senzor dela tako tako.
'
čas dobave šipe
+ Osebje zelo v redu, termin po dogovoru, - poškodba je bila pač baje prevelika, (Ugotovljeno po posegu, pa ni bila večja od kovanca) zato imam na šipi pred sovoznikom mat madež v velikosti nohta.
Nič kaj posebnega
Nimam kej dosti za komentirat storitev. Vidnost razpoke (na steklu) se je po popravilu povečala. Ali se ne da popravit boljše, ali pa ni ok popravljeno - tega ne morem soditi. Nisem pa zadovoljen, ko vidim sedaj ta lom svetlobe na tem delu poškodovanega stekla. LP Marko
vidnost poskodbe stekla
Nadomestno vozilo
Nadlegovanje z vprašalnikom o zadovoljstvu!
Šipa slabo zalepljena, prisotni zračni mehurčki glede na menjavo šipe pri prejšnjem avtomobilu kjer sem bila zelo zadovoljna sem sedaj zelo razočarana.
Mislim, da mi niste v redu skalibrirali senzor za vžig brisalcev.
Po približno 30 min mi je ponovno počilo steklo ( slaba vgradnja )
Pri prijavi na menjavo stekla mi je bilo zagotovljeno, da popravilo traja največ 2 uri. Kot je bilo dogovorjeno, sem avto dostavila ob 11.00, kjer me je prijazno sprejel gospod in mi rekel, da okoli 13-ih bo nekako gotov in da me bodo poklicali po telefonu. Ker imam samo ta avto in nisem iz Kranja, sem čakala, da avto prevzamem. Ker me do 13.30 še nihče ni poklical, sem se pozanimala, kako je z avtom in so mi rekli, da še ni gotov. Zato sem si morala za prevoz v službo naročiti taksi in aktivirati še nekoga drugega, da bo avto prevzel, ko bom jaz v službi. Avto je bil gotov ob 15.15, o tem so me obvestili preko SMSa. Ta časovnica zagotovo ni v prid strankam kot sem jaz, ki nimamo drugega prevoza. Želela bi si, da bi mi že takoj rekli, da po avto lahko pridem šele po 15. uri, da ne bi bilo take stresne situacije in brezveznega čakanja.
Novo nadomestno steklo je konveksno ukrivljeno po celotni širi šipe nad armaturno ploščo v višini 3 cm kar je zelo moteče med vožnjo po mestu saj optično privlači oko navzdol. Zahteval sem zamenjavo za original šipo še isti dan in so naročili novo pri Renault dobavitelju. Termina za ponovno zamenjavo še nisem prejel. Razumem da je to napaka dobavitelja in boste reklamirali steklo. Vgradnja je narejena na hitro in žal površno saj se vidi znotraj in navzven kje štrli poliuretan navzven, ter šipa je 4mmm prenizko zazepljena. Imam slike prvotnega stanja in kako je sedaj kar ni ok.
steklo ni gladko, še vedno se vidi udarec od kamnička
Na zadeve, ki v vasi domeni niso izvedljive, bi me morali opozoriti pred delom in ne sele, ko je delo opravljeno.
da niste zmontirali orginal šipe
Po popravilu majhne razpoke 2-3 mm se je prvotna poškodba sicer popravila, vendar je serviser pri postopku popravila razpoko moral malo povečati (taka je njegova rezlaga) in del povečane razpoke se ni popravil še vedno je viden! Ne vem če je to delo dobro opravljeno?!? Prosim za povratno informacijo. uros.repar@gmail.com LP Uroš
Cena je bila višja kot obljubljena po telefonskem pogovoru. Drugače pa hvala prijaznima pubecoma v Slovenski Bistrici.
Imate reklamo da opravite napako v 24 urah jaz sem pa čakal 5 dni .če bi pa hotel da mi zamenjate steklo doma bi moral čakati pa se dlje. Z samim servisem in opravljenim delom sem bil zadovoljen
Vgradnja neoriginalnega stekla. Po opozorilu, ponovna vgradnja originalnega stekla čez 14dni.
- Obroba vetrobranskega stekla zunaj je bila slabo prilepljena (silikon, že isti dan je guma odstopila). +/- Uredili ste novo vinjeto, raje bi imel da ste mi jo dali v roke, kot da ste jo poševno in z mehurčki prilepili na šipo. + Menjavo ste naredili v dogovorjenem roku.
Previsoka ocena škode
Pozdravljeni, S storitvijo menjave stekla sem bil zadovoljen, s kakovostjo stekla pa ne. Kakovost stekla je slabša od originala (zelo velik odsev od armaturne plošče in slabše brisanje ob dežju, čeprav so novi original brisalci). Tudi po klicanju na vašo kontaktno številko ni bilo pravega odgovora in rešitve. Napoten sem bil le nazaj na servisno delavnico. Lep pozdrav, Tomaž Petan
Senzor za dez namescen z ogromno zracnimi mehurcki
prvo niste ponudili original stekla na skoraj novem avtu. po moji izrecni zahtevi ste pristali na original steklo. dobavni rok stekla vec kot 2 tedna. konkurence za original steklo v 4 dneh.......
1.) termin z vaše strani ni bil usklajen 2.) zakaj ni vgrajenega original stekla z logotipom HONDA
Strgana tkanina na stebričkih pri sprednjemu steklu.
Da sem se moral dvakrat peljati v Koper, ker prvič ni bilo pravo steklo.
To da za sabo ne počistijo razbitega stekla in ga vse eno zakasirajo.
Odpadlo mi je notranje ogledalo
Manjkajoci vijaki v plastiki pod pokrovom motorja
Ocena ni negativna. S samim delom in prijaznostjo ljudi sem zelo zadovoljen. Cena popravila pa je previsoka, cena bi morala biti 50eur.
bi pa ne gre
Pri menjavi stekla poškodovan zadnji brisalec. Sicer je bila poškodba razumljivo pojasnjena in prikazana vendar kljub vsemu sem vozilo pripeljal nepoškodovano z nezlomljenim brisalcem kar pa po prevzemu ni bilo. Zalepilo se je z nekakšnim lepilom samo da je potem 2 dni kasneje padel sam dol.