95% strank bi Carglass® in naše storitve priporočilo svoji družini in prijateljem.
*Oceno zadovoljstva merimo z vprašalnikom, ki ga vsaki stranki preko sistema Qualtrics XM pošljemo po opravljeni storitvi.
Filtriraj ocene:
Qualtrics XM
Uveljavljati moram garancijo, saj je na avtocesti slišati šum, ki ga prej ni bilo. Šum prijaha od vetrobranskega stekla. Prav tako se pri vožnji po makadamu sliši vibracije stekla. Garancijo bom uveljavil naslednji teden, ko bom imel dostop do drugega avtomobila.
nič me ni zmotilo
Ko sem prevzel vozilo…nisem ugotovil da je kljuka/ notranje odpiralo vrat polomljeno
Vzvratno ogledalo na vetrobranskem steklu ste nalepili tako, da ga ni mogoče pravilno nastaviti za voznika.
Vzvratno ogledalo ni bilo pritrjeno kot bi moralo biti, verjetno je manjkala kakšna podložna plošča, pa tudi 2 vijaka, s katerima je bilo pritrjeno ogledalo. Površno in nestrokovno opravljeno delo.
Zamenjano steklo ni original, ampak OEM nadomestek z enako kodo. Na zavarovalnici so me opozarjali na to, vendar bi se reklo, sem padel na isti luknji. Ko sem poprosil da mi zamenjajo za original so trdili da seveda bo tako, vendar potem zamenjajo ploščo in govorijo drugače. Veliko zavajanje! Samo delo, dogovor za čas servisa, servis in ostalo bi ocenil za 10, vendar to zavajanje uniči dober občutek.
Neorginalno steklo,brisalci niso na istem mestu....odnos osebja pa je bil dober...
Draga storitev, + na steklu se pozna popravilo
Zaračunali tisto kar niste opravili
da niste zmontirali orginal šipe
Odpadlo mi je notranje ogledalo
Slabo popravilo, potreben popravek, ki pa ni izveden 100%
Mislim da ocena ni negativna. Ocena je vezana zgolj na končni rezultat popravila, ker je poškodba precej bolj vidna, kot sem si predstavljala po oglaševanem. Nikakor pa ni kritika na obravnavo in sodelavce, ker je bil ta customer service 10 od 10. So tudi preverili, ali se s popravilom strinjam ali pa bi raje menjavo stekla. Sem se strinjala s končnim rezultatom, tudi tega ne zanikam. Moja ocena je izključno na podlagi razkoraka med pričakovanim rezultatom zaradi oglaševanja in pa tem, kar je bilo dejansko mogoče narediti.
odnos / pristop / vse 100 super popravilo pa se ( kot so me tudi opozorili ) ni iskazalo, da je "nevidno"
Na zadeve, ki v vasi domeni niso izvedljive, bi me morali opozoriti pred delom in ne sele, ko je delo opravljeno.
Kljub zahtevi po originalnem steklu z ustrezno oznako blagovne znamke avtomobila smo dobili napacno steklo. So nas pa po enem tednu kontaktirali in bomo v kratkem dobili novo steklo.
Naceloma sem pricakoval, da se vsaj manj vidi. Se pa na koncu res vidi manj z zunanje strani. Pogled z notranje strani ostaja enak in ni spremembe. Lp.
Zmoti dejstvo, da nimate možnosti vgradnje originalnih delov/stekel (z logotipom proizvajalca).
Dolga čakalna vrsta
Čas trajanja od prijave škode do menjave stekla.
1.) termin z vaše strani ni bil usklajen 2.) zakaj ni vgrajenega original stekla z logotipom HONDA
Nadlegovanje z vprašalnikom o zadovoljstvu!
razpoka se ni lepo zalila.
Nategujete z brisalci, ki so pri vas 3,5 krat dražji kot pri drugih ponudnikih. Menjava stekla je bila BP.
kakovost vgrajenih stekel
Slaba menjava vetrobranskega stekla pred časom...
Cena je bila višja kot obljubljena po telefonskem pogovoru. Drugače pa hvala prijaznima pubecoma v Slovenski Bistrici.
Razpoka ni bila sanirana v celoti.
Račun je bil občutno višji od predračuna
Pa ni ravno negativna, se pa vidi, da je bilo steklo menjano. Tesnila so malo nagubana ob strani pa se vidi pena, ki pride pod steklo.
Moti me, ker ni montirana originalna šipa, pač pa ponaredek.
Pri prijavi na menjavo stekla mi je bilo zagotovljeno, da popravilo traja največ 2 uri. Kot je bilo dogovorjeno, sem avto dostavila ob 11.00, kjer me je prijazno sprejel gospod in mi rekel, da okoli 13-ih bo nekako gotov in da me bodo poklicali po telefonu. Ker imam samo ta avto in nisem iz Kranja, sem čakala, da avto prevzamem. Ker me do 13.30 še nihče ni poklical, sem se pozanimala, kako je z avtom in so mi rekli, da še ni gotov. Zato sem si morala za prevoz v službo naročiti taksi in aktivirati še nekoga drugega, da bo avto prevzel, ko bom jaz v službi. Avto je bil gotov ob 15.15, o tem so me obvestili preko SMSa. Ta časovnica zagotovo ni v prid strankam kot sem jaz, ki nimamo drugega prevoza. Želela bi si, da bi mi že takoj rekli, da po avto lahko pridem šele po 15. uri, da ne bi bilo take stresne situacije in brezveznega čakanja.
Pri zamenjavi stekla se je poškodoval plastični pokrov ogledala. Javil sem v Carglass poslovalnico v Kopru a po 10ih dneh še nisem dobil odgovora!
Vse super, razen napačne namestitve brisalcev
Predraga in psihološka cena 99 € za eno pikico na steklu in 0.30 ure dela.
Pozdravljeni, S storitvijo menjave stekla sem bil zadovoljen, s kakovostjo stekla pa ne. Kakovost stekla je slabša od originala (zelo velik odsev od armaturne plošče in slabše brisanje ob dežju, čeprav so novi original brisalci). Tudi po klicanju na vašo kontaktno številko ni bilo pravega odgovora in rešitve. Napoten sem bil le nazaj na servisno delavnico. Lep pozdrav, Tomaž Petan
Pri menjavi stekla je bila poskodovana guma,ki drzi steklo.
Imate reklamo da opravite napako v 24 urah jaz sem pa čakal 5 dni .če bi pa hotel da mi zamenjate steklo doma bi moral čakati pa se dlje. Z samim servisem in opravljenim delom sem bil zadovoljen
Zmotilo meje pristo do stranke
Montaža je bila opravljena korektno, zmotilo me je pa to, da mi je bilo obljubljeno original steklo, dobil sem pa neoriginal.
ČAKANJE
Manjkajoci vijaki v plastiki pod pokrovom motorja
Da sem morala nazaj, ker prvič niste dobro menjali stekla.
montaža vetrobranskega stekla brez zaključnih letvic. Tako, da moram ponovno peljaii avto na popravilo!!!
Da ne preverijo kako namontirajo brisalce na avtomobile!
Šipa slabo zalepljena, prisotni zračni mehurčki glede na menjavo šipe pri prejšnjem avtomobilu kjer sem bila zelo zadovoljna sem sedaj zelo razočarana.
Zdravo, Pri menjavi je prišlo do poškodovanja nalepke z napisom številke šasije. Predlagal sem vam da mi v zameno podarite komplet brisalcev da se bi lažje odločil za oceno pa nisem dobil odgovora iz vaše strani.
'
.
Novo nadomestno steklo je konveksno ukrivljeno po celotni širi šipe nad armaturno ploščo v višini 3 cm kar je zelo moteče med vožnjo po mestu saj optično privlači oko navzdol. Zahteval sem zamenjavo za original šipo še isti dan in so naročili novo pri Renault dobavitelju. Termina za ponovno zamenjavo še nisem prejel. Razumem da je to napaka dobavitelja in boste reklamirali steklo. Vgradnja je narejena na hitro in žal površno saj se vidi znotraj in navzven kje štrli poliuretan navzven, ter šipa je 4mmm prenizko zazepljena. Imam slike prvotnega stanja in kako je sedaj kar ni ok.
Nič kaj posebnega
Slaba kvaliteta vetrobranskega stekla. Ni primerjave z originalom. Slabi brisalci.
Ni original RENOJEVE šipe, senzor dela tako tako.
Ni bil brisalec dobro nameščen in plastika od zunaj ni bila dobro pritrjena.
Da vetrobransko steklo ni premazano proti dezu in mrčesu.
V avtu je bilo preveč očitno, da se je nekdo vzel čas tudi za vožnjo in ne samo, da ga je parkiral ob vašo poslovno stavbo. zadeve, ki so bile na novo nastavljene: Volan po globini Klima naprava luči ugasnjene na stikalu, kar se opazil naknadno, ker tega danes več nihče fizično ne premika .............
To da za sabo ne počistijo razbitega stekla in ga vse eno zakasirajo.
čas dobave šipe
senzor za dež skoraj sploh ne dela
Nerealna ocena moznosti za popravilo poškodbe na steklu. Ovljubljeno izboljšanje za 80 %, dejansko izboljšanja ni bilob(poškodba ostaja enako vidna)
+ Osebje zelo v redu, termin po dogovoru, - poškodba je bila pač baje prevelika, (Ugotovljeno po posegu, pa ni bila večja od kovanca) zato imam na šipi pred sovoznikom mat madež v velikosti nohta.
Osebno imam super izkušnjo s storitvijo in strokovnostjo, kar ne pomeni, da bi absolitno vsakomur priporočal. Vsak si naj sam izbere in odloči, priporočilo pa seveda dobi na podlagi moje izkušnje. Moja ocena je torej subjektivna
Senzor za dež ne deluje več. Pa več kot en mesec smo čakali na vetrobransko steklo
Šest ni negativna ocena. Zmotilo me je čakanje na storitev. Ob prijavi škode mi je bilo rečeno, da se čaka od pet do sedem dni, jaz pa sem bil na vrsti 11. delovni dan.
Previsoka ocena škode
- Obroba vetrobranskega stekla zunaj je bila slabo prilepljena (silikon, že isti dan je guma odstopila). +/- Uredili ste novo vinjeto, raje bi imel da ste mi jo dali v roke, kot da ste jo poševno in z mehurčki prilepili na šipo. + Menjavo ste naredili v dogovorjenem roku.
Hvala. Na polici spredaj pod steklom so ostali ostanki, neke črne smeti. LP
Nismo se držali ure pri naročanju.
Menjava 5ur. Nenatancna umestitev obrobne gume