95% strank bi Carglass® in naše storitve priporočilo svoji družini in prijateljem.
*Oceno zadovoljstva merimo z vprašalnikom, ki ga vsaki stranki preko sistema Qualtrics XM pošljemo po opravljeni storitvi.
Filtriraj ocene:
Qualtrics XM
Od prvega kontakta do zamenjave stekla je preteklo ogromno časa.
Zaračunali tisto kar niste opravili
Montaža je bila opravljena korektno, zmotilo me je pa to, da mi je bilo obljubljeno original steklo, dobil sem pa neoriginal.
Obljubili ste mi brisalce v akciji, sem jih naročil nikoli dobil. :( ne obljubljajte če obljube ne izpolnite!
Ker me niso uspeli doklicati, bi mi lahko poslali sms, da naj pripeljem avto v popravilo.
čas dobave šipe
Vse super, razen napačne namestitve brisalcev
Sicer korekten odnos, učinkovito in prijazno osebje, vendar sem nad samim popravilom razočarana, saj se še vedno precej vidi in je moteče...
Zamenjano steklo ni original, ampak OEM nadomestek z enako kodo. Na zavarovalnici so me opozarjali na to, vendar bi se reklo, sem padel na isti luknji. Ko sem poprosil da mi zamenjajo za original so trdili da seveda bo tako, vendar potem zamenjajo ploščo in govorijo drugače. Veliko zavajanje! Samo delo, dogovor za čas servisa, servis in ostalo bi ocenil za 10, vendar to zavajanje uniči dober občutek.
bi pa ne gre
odnos / pristop / vse 100 super popravilo pa se ( kot so me tudi opozorili ) ni iskazalo, da je "nevidno"
Menjava 5ur. Nenatancna umestitev obrobne gume
Dogo čekanje.steklo ni odgovarjalo,in su morali drugo naručiti.
Odličen odnos, deformirano vetrobransko steklo.
Razpoka ni bila sanirana v celoti.
Imate reklamo da opravite napako v 24 urah jaz sem pa čakal 5 dni .če bi pa hotel da mi zamenjate steklo doma bi moral čakati pa se dlje. Z samim servisem in opravljenim delom sem bil zadovoljen
Slaba kakovost dela.
Čas trajanja od prijave škode do menjave stekla.
Vgradnja neoriginalnega stekla. Po opozorilu, ponovna vgradnja originalnega stekla čez 14dni.
V centru v Ljubljani so pozabili naročit šolo zato sem moral čakati še dodatno teden
Manjkajoci vijaki v plastiki pod pokrovom motorja
V kabini se vidi črna masa, steklo tudi ni 100% naravnano po odprtini- pogled od zunaj
+ Osebje zelo v redu, termin po dogovoru, - poškodba je bila pač baje prevelika, (Ugotovljeno po posegu, pa ni bila večja od kovanca) zato imam na šipi pred sovoznikom mat madež v velikosti nohta.
Zelo sem bil zadovoljen s pristopom pri prijavi škode - počeno vetrobransko steklo - in sprejemu avtomobila v servis. Nezadovoljen pa s samo izvedbo. Takoj po servisu sem sporočil, da med vožnjo močno šumi, kot da bi vetrobransko steklo bilo na zgornjem robu odprto. Rekli so mi, da počakam 14 dni, da se lepilo na zgornjem robu stekla "vsede" Po preteku več kot enega meseca je samo še slabše.
Da ne preverijo kako namontirajo brisalce na avtomobile!
Naceloma sem pricakoval, da se vsaj manj vidi. Se pa na koncu res vidi manj z zunanje strani. Pogled z notranje strani ostaja enak in ni spremembe. Lp.
Ocena ni negativna. S samim delom in prijaznostjo ljudi sem zelo zadovoljen. Cena popravila pa je previsoka, cena bi morala biti 50eur.
Predraga in psihološka cena 99 € za eno pikico na steklu in 0.30 ure dela.
Dolgo casa cakali na menjavo stekla
da niste zmontirali orginal šipe
Dolga čakalna doba na orginalno steklo Ostalo pa top 10
Nadomestno vozilo
Šest ni negativna ocena. Zmotilo me je čakanje na storitev. Ob prijavi škode mi je bilo rečeno, da se čaka od pet do sedem dni, jaz pa sem bil na vrsti 11. delovni dan.
Na zadeve, ki v vasi domeni niso izvedljive, bi me morali opozoriti pred delom in ne sele, ko je delo opravljeno.
V avtu je bilo preveč očitno, da se je nekdo vzel čas tudi za vožnjo in ne samo, da ga je parkiral ob vašo poslovno stavbo. zadeve, ki so bile na novo nastavljene: Volan po globini Klima naprava luči ugasnjene na stikalu, kar se opazil naknadno, ker tega danes več nihče fizično ne premika .............
//
Po približno 30 min mi je ponovno počilo steklo ( slaba vgradnja )
nič me ni zmotilo
.
Neprijaznost uslužbencev, odsekana komunikacija. Izvajalo se je na terenu, nadstrešek pri sosedih (nekaj 100 m od mojega doma). Uslužbenca zahtevala, da prinesemo sesalec. Spravila sta me v neprijeten položaj. Na koncu (verjetno ker so se sosedje preveč obirali) sta privlekla svojega. Sosedov bi bil verjetno s tovrstno uporabo itak uničen, tako da smo imeli srečo.
Popraskana armatura!
Vgradnja stekla drugega barvnega tona.
'
menjava brisalcev na avtu ni bila izvedena kot je treba, brisalca sta se zaletela in jih je bilo potrebno ponovno menjavati
Ni problem hitrost, vendar ob menjavi stekla se je na karoseriji naredilo dve poškodbi, ki prej 100% nista bili..
Kljub temu ,da sem bila naročena sem morala čakati na predajo avtomobila vašemu mojstru 30 min
- Obroba vetrobranskega stekla zunaj je bila slabo prilepljena (silikon, že isti dan je guma odstopila). +/- Uredili ste novo vinjeto, raje bi imel da ste mi jo dali v roke, kot da ste jo poševno in z mehurčki prilepili na šipo. + Menjavo ste naredili v dogovorjenem roku.
Šipa slabo zalepljena, prisotni zračni mehurčki glede na menjavo šipe pri prejšnjem avtomobilu kjer sem bila zelo zadovoljna sem sedaj zelo razočarana.
Počutil sem se oguljofanga, ko ste mi najprej vgradili neoriginalno steklo iz zaloge s katerim nisem bil zadovoljen. Po nekaj pregovarjanja, kjer ste me želeli prepričati, da med steklom ni razlike, sem steklo uspešno reklamiral. Bi vas priporočal a opozoril na to vašo prakso. Prav tako sem opozoril svojega zavarovalnega agenta, ki je bil prpričan da vgrajujete samo original (z logotipom)!
Dolga čakalna vrsta
Nismo se držali ure pri naročanju.
Površnoa montaža plastike pod brisalci In nepritrjene cevke za brizganje vetrobranskega na svoje mesto.
steklo ni gladko, še vedno se vidi udarec od kamnička
Umazano vozilo - armatura zelo umazana od menjave stekla pri cimer je bilo vozilo pred menjavo na zveze ocisceno. Tesnilo stekla vidno neizravnano na zgornji straniin izgleda neprofesionalno - tudi odgovor je bil bolje ne gre tako je. Na vozilu je bil silikon ki so ga na moj poziv ocistili - bilo je na ocitnem mestu in bi pricakoval da se avto pregleda pred oddajo (quality check?) in se vse te zadeve vidi s strani izvajalca
Odpadlo mi je notranje ogledalo
2 vozila sem dal za menjavo v dobrem tednu dni. Razocaran sem ker ste patnerki dali kopijo vet. stekla, ceprav je pisalo orginal na zavarovalniskem zapisniku.
Kot prvo so naročili napačno šajbo kar pomeni da sem si še en dan dopusta moral vzet. Kot drugo so me pa na drug termin naročili v napačno delavnico in sicer na Ptuj šajbo so pa poslali v Maribor kjer so me tudi pričaovali. Tako da je preprosta menjava šajbe trajala nekaj ur. V glavnem zelo neprijetna izkušnja ki stane čas in denar. In naslednijč bom šel raj na pooblaščen servis.
Nimam kej dosti za komentirat storitev. Vidnost razpoke (na steklu) se je po popravilu povečala. Ali se ne da popravit boljše, ali pa ni ok popravljeno - tega ne morem soditi. Nisem pa zadovoljen, ko vidim sedaj ta lom svetlobe na tem delu poškodovanega stekla. LP Marko
Draga storitev, + na steklu se pozna popravilo
senzor za dež skoraj sploh ne dela
Pri menjavi stekla poškodovan zadnji brisalec. Sicer je bila poškodba razumljivo pojasnjena in prikazana vendar kljub vsemu sem vozilo pripeljal nepoškodovano z nezlomljenim brisalcem kar pa po prevzemu ni bilo. Zalepilo se je z nekakšnim lepilom samo da je potem 2 dni kasneje padel sam dol.
Ni bil brisalec dobro nameščen in plastika od zunaj ni bila dobro pritrjena.
predolgo čakanje na šipo
montaža vetrobranskega stekla brez zaključnih letvic. Tako, da moram ponovno peljaii avto na popravilo!!!
Račun je bil občutno višji od predračuna
po zalitju nastale nove manjše razpoke, ponoven pregled - se ne da popraviti, potrebna zamenjava stekla...
Previsoka ocena škode
Slaba kvaliteta vetrobranskega stekla. Ni primerjave z originalom. Slabi brisalci.
Pri prijavi na menjavo stekla mi je bilo zagotovljeno, da popravilo traja največ 2 uri. Kot je bilo dogovorjeno, sem avto dostavila ob 11.00, kjer me je prijazno sprejel gospod in mi rekel, da okoli 13-ih bo nekako gotov in da me bodo poklicali po telefonu. Ker imam samo ta avto in nisem iz Kranja, sem čakala, da avto prevzamem. Ker me do 13.30 še nihče ni poklical, sem se pozanimala, kako je z avtom in so mi rekli, da še ni gotov. Zato sem si morala za prevoz v službo naročiti taksi in aktivirati še nekoga drugega, da bo avto prevzel, ko bom jaz v službi. Avto je bil gotov ob 15.15, o tem so me obvestili preko SMSa. Ta časovnica zagotovo ni v prid strankam kot sem jaz, ki nimamo drugega prevoza. Želela bi si, da bi mi že takoj rekli, da po avto lahko pridem šele po 15. uri, da ne bi bilo take stresne situacije in brezveznega čakanja.
Uveljavljati moram garancijo, saj je na avtocesti slišati šum, ki ga prej ni bilo. Šum prijaha od vetrobranskega stekla. Prav tako se pri vožnji po makadamu sliši vibracije stekla. Garancijo bom uveljavil naslednji teden, ko bom imel dostop do drugega avtomobila.
Nategujete z brisalci, ki so pri vas 3,5 krat dražji kot pri drugih ponudnikih. Menjava stekla je bila BP.
Novo nadomestno steklo je konveksno ukrivljeno po celotni širi šipe nad armaturno ploščo v višini 3 cm kar je zelo moteče med vožnjo po mestu saj optično privlači oko navzdol. Zahteval sem zamenjavo za original šipo še isti dan in so naročili novo pri Renault dobavitelju. Termina za ponovno zamenjavo še nisem prejel. Razumem da je to napaka dobavitelja in boste reklamirali steklo. Vgradnja je narejena na hitro in žal površno saj se vidi znotraj in navzven kje štrli poliuretan navzven, ter šipa je 4mmm prenizko zazepljena. Imam slike prvotnega stanja in kako je sedaj kar ni ok.
Pa ni ravno negativna, se pa vidi, da je bilo steklo menjano. Tesnila so malo nagubana ob strani pa se vidi pena, ki pride pod steklo.
Strgana tkanina na stebričkih pri sprednjemu steklu.
Pri zamenjavi stekla se je poškodoval plastični pokrov ogledala. Javil sem v Carglass poslovalnico v Kopru a po 10ih dneh še nisem dobil odgovora!
Nerealna ocena moznosti za popravilo poškodbe na steklu. Ovljubljeno izboljšanje za 80 %, dejansko izboljšanja ni bilob(poškodba ostaja enako vidna)
Prvi kontakt z poslovalnico Maribor zelo dober prijazni, hitri vse ok, ko pride do reklamacije pa se vse spremeni.
Senzor za dez namescen z ogromno zracnimi mehurcki
Narobe nastavljeni brisalci, ki so potem tolkli v levi del roba.