Zapri

Da zagotovimo mobilnost in varno vožnjo vsem, ki v teh kriznih razmerah skrbijo za nemoteno delovanje naše države, bodo vse naše poslovalnice odprte za nujne storitve. Servis lahko opravimo z mobilno enoto tudi pri vas doma.

Obisk poslovalnice je možen le ob predhodni rezervaciji termina prek spleta ali na 082 804 804.

Več informacij
Carglass® Carglass® nasveti in novice Novi najboljši serviser je Andrej Zavšek

Novi najboljši serviser je Andrej Zavšek

V Celju smo 5. decembra izbirali našega novega najboljšega serviserja, ki se bo junija 2020 v Barceloni pomeril z najboljšimi serviserji z vsega sveta

Zmagovalec Andrej Zavšek za poškodovana stekla sicer skrbi v Carglassovi celjski poslovalnici. Najboljši je bil v konkurenci treh finalistov, ki so v zadnjih dveh letih pri svojem delu pokazali največ. Drugi finalist Boštjan Ornik iz mariborske poslovalnice je bil v preteklem letu po številu opravljenih servisov naš najuspešnejši serviser. Tretji pa je bil Boštjan Lebar iz murskosoboške poslovalnice, ki s se je v lanskem letu najbolj izkazal med novinci. Končni izid je bil tudi tokrat tesen, saj morajo vsi serviserji pri delu vedno slediti vnaprej določenim postopkom, zadovoljevati postavljene standarde, pri tem pa so deležni tudi rednih preverjanj.

Serviserji so pomerili svoje spretnosti pri menjavi vetrobranskega stekla, stranskih stekel in zadnjega stekla ter popravilu vetrobranskega stekla. Po menjavi vetrobranskega stekla so izvajali za varnost ključno ponovno kalibracijio kamer in senzorjev sistemov ADAS, ki se pritrjeni na vetrobransko steklo novejših avtomobilov. Hkrati pa so se morali izkazati tudi v preostalih pri delu pomembnih spretnostih, vključno z obnašanjem do svojih strank in sodelavcev ter s splošno etiko pri delu. Z avtomobili so ravnali, kot da so v lasti njihovih strank, mednarodna skupina sodnikov iz Nemčije in Hrvaške pa je spremljala vsak njihov korak.

Andrej se bo junija 2020 torej udeležil že 11. bienalnega dogodka Best of Belron®, ki ga bo tokrat gostila Barcelona. Best of Belron® je dogodek, ki pooseblja našo skrb do serviserjev in njihovega napredka. Omogoča jim, da se pomerijo s kolegi z vsega sveta in se okitijo z naslovom najboljšega serviserja koncerna Belron®. Nanj se pripravljajo kar dve leti. Za podjetja skupine Belron® in avtomobilistično industrijo pa dogodek pomeni tudi prikaz napredka, novih izdelkov in inovacij na področju avtomobilskih stekel. Posebna zanimivost tega dogodka so tudi predavanja vodilnih ljudi iz avtomobilistične industrije.

DELI:
Posebna ponudba