Carglass® Kdo smo Najpogostejša vprašanja

Najpogostejša vprašanja

Zakaj bi izvedli popravilo poškodovanega vetrobranskega stekla na svojem vozilu?

Po študiji podjetja Belron® „The Science of Glass Breakage“ iz leta 2011, se 90% vseh malih poškodb v roku treh let spremeni v večjo razpoko in vetrobransko steklo bo potrebno zamenjati.

Zakaj servis pri Carglassu?

  • Popravilo je opravljeno v 30 min, zaradi patentirane Glass medic tehnologije
  • Menjava v 120 min, uporabljamo najsodobnejša orodja za delo in imamo vrhunsko izurjene serviserje
  • Za vas uredimo administracijo in cenitev škode za večino slovenskih zavarovalnic.
  • Za vašo nadomestno vinjeto in administracijo z podjetjem DARS, poskrbimo mi
  • Z mobilnim servisom smo vam na voljo po vsej Sloveniji
  • Nudimo neomejeno garancijo za izvedeno storitev
  • S servisom pri nas obdržite tovarniško garancijo vašega vozila
  • Urejen prostor za stranke v vseh naših delavnicah, kjer lahko urejate službene zadeve (brezplačen wi-fi)
  • Uporaba nadomestnega kolesa
  • Brezplačno izvedemo pregled avtomobilskih stekel vašega vozila

Kaj moram imeti pripravljeno oz. prinesti s seboj na servis?

S seboj na servis morate prinesti naslednjo dokumentacijo: davčno številko, prometno dovoljenje, veljavno vozniško dovoljenje in zavarovalno polico (v primeru podjetja – d.o.o. ali s.p. tudi žig, če poslujete z njim). Če cenitve niste opravili pri nas in ste si sami priskrbeli cenilni zapisnik, vas naprošamo, da ga prinesete s seboj.

Kaj storite z mojo vinjeto pri menjavi stekla?

Glede vinjet, nam dogovor z družbo DARS omogoča, da vso administracijo za vas uredimo mi. Takoj ob zamenjavi stekla prejmete novo nadomestno vinjeto. Pri tem je treba le podpisati dva obrazca, in sicer »vlogo« ter »pooblastilo za izdajo vinjete« (podpiše ju lastnik vozila). Prav tako naredimo kopijo osebnega dokumenta lastnika vozila ter stranki takoj ob prevzemu izdamo nadomestno vinjeto.V kolikor imate na steklu Avstrijsko ali katero koli tujo vinjeto, vam uredimo vso potrebno dokumentacijo, na podlagi katere urejati sami administracijo z uradom v državi, kjer je bila kupljena ta vinjeta.

Kaj početi v času, ko je moje vozilo na servisu?

Za čas menjave stekla, ki za vetrobransko steklo osebnega vozila pomeni 2-3 ure, vam nudimo brezplačno kolo (potrebna je predhodna rezervacija). Lahko pa počakate tudi v naši delavnici, kjer imamo urejen prostor za stranke in lahko v miru urejate svoje službene in osebne zadeve (brezplačen wi-fi).

Uredimo vam tudi prevoz s Taxi službo.

Koliko časa traja popravilo stekla?

Popravilo stekla traja približno 30 minut, vozilo pa je po samem popravilu takoj vozno. Stekla popravljamo tako na terenu (pri vas doma ali v službi) kot v delavnici, pri čemer postopek poteka popolnoma enako.

Koliko časa traja menjava vetrobranskega stekla?

Menjava vetrobranskega stekla za osebno vozilo, vključno s sušenjem lepila, traja 2–3 ure. Menjava vetrobranskega stekla za tovorno vozilo v primeru lepljenega stekla lahko traja 4–5 ur, v primeru stekla na gumo pa lahko tudi manj (2–3 ure). Vozila po menjavi stekla 24 ur ne smete peljati v avtopralnico, saj kemikalije v čistilih škodujejo sušenju lepila. To ne velja za vožnjo v deževnih razmerah, ki ne predstavlja omejitev. Takoj po opravljenem servisu, vas serviser pokliče po telefonu in vam sporoči točen čas odvoza vozila.

Ali na opravljene storitve nudite garancijo?

Na opravljeno storitev vam nudimo neomejeno garancijo. Pri popravljeni poškodbi vam jamčimo, da se iz mesta, kjer je bilo steklo popravljeno, poškodba ne bo širila oz. pokala naprej.

Ali vgrajujete originalna avtomobilska stekla?

Pri podjetju Carglass® vgrajujemo samo stekla originalne kakovosti svetovno priznanih proizvajalcev, ki imajo certifikat in so homologirana za vaše vozilo. Kitajskih kopij ne vgrajujemo.

Katere oznake pomenijo originalnost stekla?

Da je steklo originalne kakovosti in ustreza vsem zahtevam in regulativi EU je oznaka R43 na vašem steklu. Samo logotip znamke vozila na steklu ne pomeni, da je steklo originalni nadomestni del. Za vsako vgajeno steklo izdamo certifikat o originalnosti. Imamo tudi certifikate za visoke standarde dela in ostali kvaliteten potrošni material.

Ali vozilo pri zamenjavi stekla izgubi na vrednosti?

Menjava stekla na vašem vozilu ne povzroči izgube vrednosti vašega vozila, saj le to nadomestimo z originalnimi nadomestnimi deli in vam z certifikatom in homologacijo slednje tudi garantiramo.

Ali vozilo izgubi garancijo pri pooblaščenem serviserju, če menjavo stekla opravim pri vašem podjetju?

Vozilo ne izgubi nobene garancije pri pooblaščenem serviserju. Sama stekla niso predmet garancije ob nakupu vašega vozila. Garancijo na opravljeno storitev (menjavo stekla) vam damo pri podjetju Carglass.

Danes imam rezerviran termin na mobilnem servisu. Ob kateri uri bo serviser pri nas?

Serviserja lahko pričakujete v teku dneva. Imate opravke? Brez skrbi, serviser vas bo poklical po telefonu eno uro pred svojim prihodom k vam.

Danes imam rezerviran termin v poslovalnici. Kdaj moram vozilo pripeljat do vas?

Ko si pri nas rezervirate termin za servis vašega vozila, se definira ura, kdaj se bo le ta izvedel.

Kdaj vem, da lahko prevzamem vozilo?

Serviser vas bo takoj po končanem servisu poklical in vam sporočil, kdaj lahko pridete po svoje vozilo.

Ali je mogoče termin servisa prestaviti?

Rezervirani termin je mogoče prestaviti. Najbolje je, da pokličete  telefonsko številko 082 804 804, da se dogovorimo za nov termin. Skupaj bomo našli termin, ki vam bo najbolj ustrezal.

Kakšne poškodbe je mogoče popraviti?

V večini primerov je brez menjave mogoče sanirati poškodbe vetrobranskega stekla, ki so manjše od velikosti kovanca za 2 EUR (pribl. 2–3 cm), niso v smeri voznikovega pogleda, ter so od zunanjega roba stekla oddaljene vsaj 5 cm. Poškodb, večjih od zgoraj omenjenih mer, ni mogoče sanirati brez menjave stekla.

Kaj pa, če je poškodba oddaljena od roba manj kot 5 cm?

Če je poškodba od roba stekla oddaljena manj kot 5 cm, ne moremo priti do same poškodbe, zato je v tem primeru potrebno opraviti zamenjavo stekla.

Kaj, če je poškodba v vidnem polju voznika?

V kolikor je poškodba neposredno v vidnem polju voznika, je priporočljiva zamenjava stekla, saj lahko po samem popravilu ostane manjša kozmetična napaka, ki bi vas lahko motila ob vožnji. Steklu se sicer povrne prvotna trdnost in struktura, je pa zelo odvisno od same poškodbe (velikost, oblika in starost poškodbe), ali in kdaj bo na steklu ostala kozmetična napaka.

Kaj pa v primeru da je poškodb na vetrobranskem steklu več?

Če sta na steklu dve poškodbi zgoraj omenjenih dimenzij, steklo poskusimo popraviti, pri več poškodbah pa opravimo zamenjavo stekla.

Na steklu imam praske. Ali popravljate tovrstne poškodbe? Je mogoče te poškodbe spolirati?

Prask na steklu se ne da odpraviti ali popraviti z našo patentirano smolo HPX3, saj so to samo površinske poškodbe. Poliranje stekel pa iz strokovnega stališča odsvetujemo, ker bi s tem stanjšali vrhnjo plast vetrobranskega stekla in tako povečali možnost ponovne poškodbe. Prav tako obstaja možnost, da bi na mestu, kjer bi steklo spolirali, ustvarili dvojno sliko oz. lomljenje zornega kota (torzičnost stekla), kar bi vas pri vožnji oviralo in ogrozilo vašo varnost.

Kolikšna je cena popravila oz. menjave, če nimam zavarovanih stekel?

Pokličete na našo telefonsko številko 082 804 804 in pripravili vam bomo kalkulacijo glede na vaš tip vozila in vrsto poškodbe.

Kako lahko plačam?

Plačate lahko z gotovino ali vašo plačilno oz. kreditno kartico. Stroške poravnate po koncu storitve. V kolikor bi želeli, se lahko dogovorimo tudi za plačilo na obroke.

Ali moram plačati servis ob prevzemu vozila?

Stroški servisa in s tem tudi vaša udeležba pri plačilu le tega so odvisni od tipa zavarovanja, ki ga imate sklenjenega za vaše vozilo pri vaši zavarovalnici. Če nimate zavarovanih vaših avtomobilskih stekel morate poravnati znesek servisa pred prevzemom vašega vozila v delavnici ali serviserju mobilne enote pri vas doma ali v službi.

Kje je mogoče opraviti popravilo ali menjavo mojih avtomobilskih stekel? Kje ste locirani?

Popravilo ali menjavo vaših poškodovanih stekel lahko izvedemo v naših delavnicah, pri vas doma ali v službi.

Naše delavnice so na naslednjih lokacijah:

  • Ljubljana (Kajuhova ulica 32c),
  • Maribor (Ptujska cesta 178),
  • Murska Sobota (Noršinska ulica 2),
  • Celje (Mariborska cesta 166) in
  • Novo mesto (Ljubljanska cesta 32)
  • Kranj (Cesta Staneta Žagarja 69)

Ali smem izvesti servis svojega vozila na servisih Carglass® v tujini?

Carglass® Slovenija je član mednarodnega projekta ISP. Za vas to pomeni, da v primeru težav z vašim avtomobilskih steklom v katerikoli tuji državi slednje sporočite na pokličete na telefonsko številko +386 2 620 04 67 in mi bomo poskrbeli za vso administracijo z vašo zavarovalnico in našimi kolegi v tujini.

Ali je mogoče servis naročiti na domu ali celo na delovnem mestu?

Seveda je mogoče! V kolikor želite, da vas naš serviser obišče na domu ali na delovnem mestu, je treba izpolniti določene pogoje:– garaža mora biti dovolj velika in visoka, da se serviser lahko nemoteno giba okrog vozila. Temperatura v njej mora biti vsaj 5–10 °C, v toplejših mesecih zadostuje tudi nadstrešek;– v primeru visokih temperatur mora biti vozilo obvezno v senci (vsaj nekaj ur pred prihodom serviserja, da se steklo ne bo preveč segrelo). Za popravilo ima lahko steklo največ 29 °C;– v primeru dežja se lahko storitev opravi izključno pod streho ali nadstrešnico, materiali (lepilo, smola) namreč ne prenesejo vlage.

Kakšen je strošek mobilne storitve?

V kolikor imate zavarovana stekla na vašem vozilu v večini primerov prevzame strošek mobilnega servisa vaša zavarovalnica in je za vas brezplačen. Če nimate zavarovanih vaših avtomobilskih stekel je najbolje, da se obrnete na naš klicni center, ki je dosegljiv na telefonski številki 082 804 804, kjer vam bodo posredovali vse potrebne informacije. Lahko pa nam pošljete tudi e-mail na naslov: info@carglass.si.

Pri vas sem že imel-a servis, sedaj imam še nekaj vprašanj za vas? Na koga se lahko obrnem?

Če so po naši opravljeni storitvi pri vas ostala še odprta vprašanja, je najbolje, da se obrnete na naš klicni center, ki je dosegljiv na telefonski številki 082 804 804, kjer vam bodo posredovali vse potrebne informacije. Lahko pa nam pošljete tudi e-mail na naslov: info@carglass.si.

Ali lahko prelepite mojo Slovensko vinjeto iz mojega starega vozila na moje novo vozilo?

Vinjet ni dovoljeno prenašati z vozila na vozilo in so izdelane tako, da se pri premeščanju lahko uničijo ali poškodujejo.Uredba o cestninskih cestah in cestnini13. člen(odstranjevanje in ponovno nameščanje vinjete)Prepovedani sta odstranitev in ponovna namestitev sicer veljavne vinjete ali uporaba kemičnih sredstev na vinjeti oziroma drugi posegi na njenem originalnem lepilu, katerih namen je preprečiti samouničenje vinjete ob odstranitvi. V teh primerih vinjeta ne velja kot dokaz o plačilu cestnine oziroma se šteje, da cestninski zavezanec ni plačal cestnine.

DELI:
Posebna ponudba